الطريق
الأحد 8 سبتمبر 2024 03:45 صـ 5 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
محافظ الغربية يتابع معدلات الإنجاز بملف التصالح والمرحلة الثالثة من الموجة الـ23 وزير الثقافة يشهد فعاليات النسخة الثانية من ”ملتقى العاصمة لفنون الطفل” بساحة دار الأوبرا المصرية محافظ الغربية يتابع رصف شارعي البروة والتأمين الصحي بمركز ومدينة بسيون 1224 مستفيدا من قافلة تنموية شاملة لجامعة القاهرة بقرية المعتمدية بالجيزة حسين لبيب يحيل عضو مجلس إدارة الزمالك للتحقيق بعد تجاوزات داخل النادي أحمد حجازي يكشف تفاصيل جديدة حول استبعاده من منتخب مصر: ”لم أقدم أي اعتذار” قبل عرضه بالسينمات.. طرح البوستر الرسمي لـ فيلم عاشق عايدة محى الدين تشارك فعاليات مؤتمر قمة مجموعة البريكس بروسيا إفتتاح 13 معرض ”أهلاً مدارس” بالبحيرة حتى الآن لتوفير المستلزمات الدراسية صفاء حسن تحرز الميدالية البرونزية في دورة الألعاب البارالمبية بباريس محافظة البحيرة تبدأ مرحلة التقييم للمشروعات الخضراء الذكية لتصعيد 18 مشروع متميز للمنافسة في المبادرة الوطنية التطورات جديدة بشأن مستقبل محمد صلاح مع ليفربول.. التفاصيل

”اللي عملته مش رجولة واستاهل 5 أقلام”.. محمد رمضان يعتذر للشاب بعد صفعه

الفنان محمد رمضان
الفنان محمد رمضان

اعتذر الفنان محمد رمضان للشاب الذي قام بصفعه في الساحل الشمالي، وذلك بعدما تصدر التريند مؤخرا، وأثار ما فعله غضب فئة كبيرة من الجمهور.

اعتذار الفنان محمد رمضان للشاب الساحل

وشارك الفنان محمد رمضان مقطع فيديو عبر حسابه على موقع الفيسبوك، يعتذر من خلاله للشاب المصفوع، قائلا: "الجمهور العدل الأصيل ألف شكر على وقفتكم معايا ودفاعكم عني، بس أنا عامل الفيديو ده عشان اعترف بغلطي".

وتابع: "اعتذر لأهل الولد الصغير، إن إيدي اتمدت عليه وأنا عارف إنه عيل صغير، لأن هو لما غلط فيا في الأول قلعته الكاب وبصيت في وشه وقولتله اسمك إيه يا حبيبي، قالي اسمي كذا وسبته ومشيت".

وأردف: "بس غلط فيا تاني فقولتله هات التليفون فرفض فانا متمالكتش نفسي وضـربته قـلم بسيط والقـلم البسيط ده طيرله الكاب من على راسه والنضارة اللي كان لابسها، ولو هنعتبر الناموسة اللي وقفت على خدي قلم فانا استاهل من الناموسة دي خمسة عشان أنا مديت إيدي على عيل صغير ودي لا رحٖولة ولا بطولة".

وأضاف: "ولكن أنا متمالكتش نفسي ودي الغلطة اللي بعتذر عنها، ولما خدت تليفونه ومسحت الفيديو حد قالي اكسرله التليفون عشان ميعملش كدا تاني فقولتله لو هو غلط أبوه وأمه ذنبهم إيه يغرموا تمن التليفون تاني خاصة لما عرفت إنه من قرية تانية اسمها اللوتس وجاي ينفسح، قالولي اعمله محضر قولتلهم لا روحوه لأهله بعد إذنكم".

اقرأ أيضا: بشكل مفاجئ.. محمد رمضان يعلن غيابه عن دراما رمضان 2025