الطريق
الأربعاء 3 يوليو 2024 09:38 مـ 27 ذو الحجة 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

تعليق صادم من شيرين عبد الوهاب بشأن أزمة التسجيلات الصوتية لـ حسام حبيب

المطرب حسام حبيب والمطربة شيرين عبد الوهاب
المطرب حسام حبيب والمطربة شيرين عبد الوهاب

تصدر اسم المطربة شيرين عبد الوهاب تريند مواقع السوشيال ميديا المختلفة خلال الساعات القليلة الماضية، بعدما انتشر تسجيل صوتي منسوب لها تكشف من خلاله حقيقة الأزمة التي يمر بها طليقها المطرب حسام حبيب مع شقيقها محمد عبد الوهاب بشأن التسجيلات الصوتية.

شيرين عبد الوهاب تصدم الجمهور بسبب أزمة التسريبات

وأعربت المطربة شيرين عبد الوهاب خلال التسجيل الصوتي، قائلة: "أنا فوجئت باللي حصل على السوشيال ميديا من محمد أخويا وحسام حبيب، وأردت التأكيد أن كلام حسام مظبوط جدا وأخويا فعلاً باعني، التصريح اللي نزل، نزل من المحامي محمد شاعر اللي مستولي على السوشيال ميديا ومضاله على عقد بيخليه يستفيد من السوشيال ميديا بتاعتي".

وتابعت: "وفيه أغاني جميلة جدا جدا عاملينها مع عزيز الشافعي ومدين، وشوية حاجات بتخلص عشان المشاكل مع الشركة المنتجة، لأن فيه حد كمان قاصد يقعدني في البيت وبنخلص الحاجات دي، وعايزاكم متصدقوش أي حاجة من محمد عبد الوهاب، وإن شاء الله الأغاني لما تنزل تعجبكم".

وأردفت شيرين عبد الوهاب: "والحقيقة حسام حبيب مشكور أنه بيرد بالنيابة عن أهلي، لأن هو اللي بيقول الحقيقة مش أهلي، بالرغم من أن المحكمة حكمت والقضاء المصري أن عقدي انتهى مع روتانا لكن هما لسه رافعين قضايا وموقفين الدنيا كلها، وأنا واثقة في قضاء بلدي، واضطريت أرد لأني لقيت السوشيال ميديا مقلوبة".

واختتمت شيرين عبد الوهاب حديثها قائلة: "مش عايزة أضايقكم، لأني عارفة إن كل واحد فيكم عنده مشاكل وهموم، وكل شوية شيرين والفترة اللي فاتت مكانش ليا تصريحات، وإنتو أهلي وسندي وبتردوا غيبتي وبتقفوا لي، وكمان بعد إذنكم فيه بيان رسمي في مكتب المحامي قنطوش وياريت ما تصدقوش غير البيانات اللي بتبقى تصريح مني شخصيا غير كده دي أكاذيب بشكركم يا حباييي وربنا يخليكم ليا".

اقرأ أيضا: شيرين عبد الوهاب تتصدر التريند بزواجها.. وتعليق صادم من حسام حبيب