الطريق
الجمعة 20 سبتمبر 2024 12:48 مـ 17 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

زوجة عصام صاصا تهاجم منتقديه: ”جوزي مش بيدوس الناس بفلوسه”

المطرب عصام صاصا وزوجته
المطرب عصام صاصا وزوجته

تواصل البلوجر جهاد، زوجة مطرب المهرجانات الشعبية عصام صاصا، مساندة ودعم زوجها، بعد اتهامه في قضية دهسه شابا على الطريق الدائري، وذلك بعد القبض عليه مرة أخرى، بسبب ظهور أدلة جديدة في القضية، تفيد تعاطيه مواد مخدرة أثناء الحادث.

زوجة عصام صاصا تفتح النار على منتقديه

وأعربت البلوجر جهاد، زوجة عصام صاصا، خلال استوري لها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، معلقة على تلك الواقعة، بإن وسائل الإعلام استغلت أسرة المتوفى وأجبرتهم على الحديث بشأن الواقعة، رغم أنهم لم يتواجدوا خلال الحادث وهم من أشاروا إلى أن عصام صاصا دهس شقيقهم في أثناء تواجده على الرصيف وهذا الأمر ليس له أساس من الصحة.

وقالت زوجة عصام صاصا: "النهاردة هطلع أدافع عن جوزي وهجيب معايا شهود من الحادثة يتكلموا لأن الظلم حرام، أنا جوزي مش بيدوس على الناس بفلوسه، واللي بتقولوا عليه سواق توكتوك جابها من الصفر ومش هسمح لأي كلمة تتقال عليه تاني".

وسبق وقالت جهاد زوجة عصام صاصا في وقت سابق: "عصام مخدش 7 سنين ومفيش حكم أصلا، بتقولوا عصام كان شارب ومعرفش أي، ولحد دلوقت نتيجة مظهرتش مكتوب فيها، حاسة إن شوية وهطلعوه إرهابي وسارق فلوس الناس ولا علشان احنا مش بنرد، فأنتوا بتظيطوا يالا نقول أي كلام مهو محدش هيطلع يكذبنا.. متقلقوش هانت كل واحد عمل فيلم من دماغه ميرجعش يزعل الحساب يجمع".

اقرأ أيضا: أول رد من زوجة عصام صاصا بعد الإفراج عنه: ”روحي رجعتلي”