الطريق
الجمعة 20 سبتمبر 2024 12:26 مـ 17 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

وصلة ردح بين سما المصري وريهام سعيد على انستجرام (صور)

قالت الإعلامية ريهام سعيد، "حد يا جماعة يقولي سما المصري دي إيه بالظبط رقاصة ولا ممثلة ولا إيه بالظبط، عن نفسي أنا شيفاها وحدة ملزقة بتتلزق في أي حد مشهور وناجح عشان تعمل شوو، ولو ملقتش حد تشتهر على قفاه، وحست أن التفاعل عندها قل بتنزل صورها عريانه لحد ما لمت اثنين مليون شاذ في صفحتها".
 
وأضافت سعيد عبر صفحتها الرسمية بموقع تبادل الصور الشهير "إنستجرام"، "ريهام سعيد ستك ومعلمة عليكي من زمان يا بتاعة أحمد الشبشب ضاع، إنتي مين انتي عشان تقارني نفسك بوحده مثقفة وناجحة بمجهودها، ومؤهلاتها العلمية مش مؤهلاتها اللي أظن الفرق واضح فبلاش، تحطي راسك براس أسيادك يا طاهرة.
وكانت ريهام سعيد قد أعادت فتح القضية مجددًا من خلال بيان نشرته عبر حسابها الخاص على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، مؤكدة أن الجميع ظلمها في هذه القضية التي عوقبت فيها بالحبس سنة و6 أشهر مع الشغل، إضافة إلى غرامة 15 ألف جنيه، بتهمة السب والقذف.
View this post on Instagram

حد يا جماعة يقولي سما المصري دي ايه بالضبط رقاصة ولا ممثلة ولا ايه بالضبط عن نفسي انا شيفاها وحده ملزقة بتتلزق في اي حد مشهور وناجح عشان تعمل شوو ولو ملقتش حد تشتهر على قفاه وحست ان التفاعل عندها قل بتنزل صورها عريانه لحد ما لمت اثنين مليون شاذ ووسخ في صفحتها اللي فايحة بريحة الزبالة والقذارة ???? ريهام سعيد ستك ومعلمة عليكي من زمان يا بتاعة احمد الشبشب ضاع انتي مين انتي عشان تقارني نفسك بوحده مثقفة وناجحة بمجهودها ومؤهلاتها العلمية مش مؤهلاتها ال ***** اظن الفرق واضح فبلاش تحطي راسك براس اسيادك يا طاهرة???? @samaelmasrii

A post shared by Reham Said ريهام سعيد (@rehamsaeed11) on Jan 13, 2019 at 9:39am PST