الطريق
الجمعة 20 سبتمبر 2024 05:42 مـ 17 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

برسالة رومانسية.. أحمد عبد الوهاب يهنئ زوجته في عيد ميلادها

الفنان أحمد عبد الوهاب وزوجته
الفنان أحمد عبد الوهاب وزوجته

حرص الفنان أحمد عبد الوهاب، على تهنئة زوجته في عيد ميلادها برسالة رومانسية، وأعرب خلالها عن حبه الشديد لها، مشيرا إلى أنها حبه الوحيد والداعم الأول له في مسيرته الفنية.

أحمد عبد الوهاب يحتفل بعيد ميلاد زوجته

وشارك الفنان أحمد عبد الوهاب مع متابعيه، مجموعة صور تجمعه بزوجته، عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي انستجرام، وكتب عليها: "إلى أقصر واحدة في حياتي، اللي صوتها أعلى من الريح في يوم عاصف، اللي مشيلانا على البحر شنط أكتر من زبد البحر.. اللي عندها قدرة على الإقناع تودي محمد صلاح الترسانة".

وتابع: "حبيت أعملك Reel بس لقيت چيهان طبعاً مونتيرة عملتلك Reel جامد جداً، قلت أكتبلك بوست على أغنية لقيت چيهان خدت الأغنية اللي بفكر فيها وحطيتهالك في الReel، قلت خلاص اعمل بوست اكتب فيه كلمتين تحطيهم حلقة في ودنك لقيت برضو چيهان جابتلك حلق هديتك".

وأضاف: "ففي النهاية أحب أقولك ربنا يخليكوا لبعض وميحرمكوش من بعض أبداً، كل سنة وانت معايا مكملاني ومجملاني ومريحاني يا معنى السند والدعم والحافز الحقيقي.. كل سنة بخاف عليكي اكتر وبحبك اكتر واكتر.. يا أغلى ما ليا، وطبعاً انتي عارفة الأغنية اللي حاططها دي ليه.. فأحب انتهز فرصة عيد ميلادك واقولك كفاية فضايح في الأوساط المجتمعية".

اقرأ أيضا: تفاصيل حفلات «ويجز» في أوروبا