الطريق
الجمعة 20 سبتمبر 2024 05:32 مـ 17 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

”عمرك ما كنتي أوفر في لبسك”.. الجمهور ينتقد جنات بسبب بوستر أغنيتها الجديدة

بوستر أغنية جنان الجديدة
بوستر أغنية جنان الجديدة

أثارت المطربة جنات، الجدل بعد طرحها بوستر أغنيتها الجديدة التي تحمل اسم بعنوان الشمخ الجواني، عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام.

وظهرت جنات بإطلالة جريئة مما عرضها للهجوم، ومن الانتقادات التي وجهها لها الجمهور: «المشكلة أنك مش متعودة تلبسي عريان واليوم جمعة وأهلنا في غزة لسة متحاصرين، مش محتاجة تعملي كدا يا جنات خالص والله ياريت تراجعي نفسك في البوستر ومش عيب الواحد يغلط ويصحح غلطه، لا أكيد أنتي مش جنات، بالله عليكي ده أنا كنت بحبك عشان عمرك ما كنتي أوفر في لبسك زي الباقيين ليه علي كبر طيب كده».

كما جاءت أبرز التعليقات كالتالي: «كل إنسان بيقدم شخصيته بطريقه لبسه بطريقه كلامه بطريقه صوره بصرف النظر على الاغنيه أو الالبوم أعتقد أن حضرتك غير موفقه في صورة البوستر الصورة دي تليق مع رقاصة مع روبي مع هيفاء مع نانسي للأسف أنتي حطيتي نفسك مع دول، أنتي بتقدمي فن راقي ومحترم ما ينفعش تكون دي صورة البوستر».

وقالت صفحة التي تحمل اسم بعنوان محمود مصطفى: «صوتك جميل مافيش كلام وأنتي إنسانه جميله أكيد بس بصراحه صورة البوستر مش حلوة ومش مناسبه ليكي ولأخلاقك يا فنانة إحنا بنحبك وبنحترمك وأنتي أرقى من كده بكتير.. ده رأيي الشخصي
تحياتي وتقديري لشخصك الكريم».