الطريق
الجمعة 20 سبتمبر 2024 12:19 مـ 17 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

نسرين طافش تتصدر التريند بعد كشفها عن سبب فسخ خطبتها: ”انصدمت” (فيديو)

نسرين طافش
نسرين طافش

تصدر اسم الفنانة نسرين طافش تريند قائمة منصة جوجل، بعدما كشفت عن سبب فسخ خطبتها، خلال استضافتها في برنامج "أسرار النجوم" مع الإعلامية إنجي على على "نجوم fm".

وكشفت نسرين عن سبب تفكيرها في الزواج، حيث قالت خلال لقائها مع إنجي علي: "أنا بفكر في الزواج أكيد، وأنا قلت الفترة اللي فاتت إني عايشة قصة حب وفعلا اتخطبت، ولكن مكملش الموضوع، والقطط اللي عندي في البيت استفزونى وحسيت إنى عايزة أبقى أم، وكنت جادة في موضوع الجواز".

وعن سبب انفصالها قالت: "شعرت إن مفيش توافق روحي وفكري زي ما كنت متخيلة في البداية، برغم إنه كان إنسان محترم جدا، ولكن لازم يكون في التقاء روحي وفكري، علشان كده انصدمت من عدم وجود تكامل ولروحي والنفسي، فقررت الانفصال عنه".

وعن الشائعات التي تلاحقها، قالت الفنانة السورية: "أنا دايما في حالي والناس بتطلع عليا إشاعات كتير، وده مش بس أنا كمان كل الفنانين الكويسين، الموهوبة والناجحة، في ناس بتركز وتتمنى زوال النعمة، وبيعلقوا فشلهم علينا"، مضيفة: "مالقوش في الورد عيب قالوا أحمر الخدين".

اقرأ أيضًا: نسرين طافش: زميلة أطلقت علي الشائعات وقاضيتها وتعلمت الأدب (فيديو)

وتشارك نسرين طافش في مارثون دراما رمضان 2021 من خلال مسلسل "المداح" مع الفنان حمادة هلال، مع مجموعة من الفنانين منهم: أحمد بدير، خالد سرحان، محمد عز، جمال عبد الناصر، دنيا عبد العزيز، حنان سليمان، محسن منصور، محمد الصاوي، هادى خفاجة، تامر شلتوت، سيناريو وحوار أمين جمال ووليد أبو المجد وشريف يسرى ومدير تصوير كريم عاشور ومن إخراج أحمد سمير فرج.