الطريق
السبت 21 سبتمبر 2024 08:28 صـ 18 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
وزير الثقافة يفتتح الدورة الثامنة للملتقى الدولي لفنون ذوي القدرات الخاصة ”أولادنا” ويُكرم عددًا من ذوي الهمم حزب مستقبل وطن ينظم احتفالية لتكريم الطلاب المتفوقين بالرحمانية ”المشاط” تبحث مع ”سي آي كابيتال” جهود جذب الاستثمار وتمكين القطاع الخاص انخفاض أسهم الإمارات في نهاية تداولات اليوم الجمعة منها مصر والصين والإمارات.. 10 دول تتنافس في بطولة جبل سيفة للصيد بسلطنة عمان طارق الشيخ يطرح أحدث أغانيه بعنوان ”موجوع والهم قتلني” الأهلي يستعد لاستلام درع الدوري المصري الجديد عقب مواجهة جورماهيا في دوري أبطال أفريقيا مع بداية العام الدراسي الجديد.. «الطريق» ترصد آراء أولياء الأمور عن استعدادهم والأسعار بالغربية عمرو مصطفى يفاجئ جمهوره بأحدث أغانيه ”معرفش ينساني”.. فيديو محافظ أسوان يوجه بتيسير الحركة المرورية لاستقبال الأفواج السياحية اطمئني بدونك كل شيء ناقص العارف بالله طلعت يكتب: الأشهر سياحيا في البحر الأحمر

”ما يرضينيش زعلك يا متهورة”.. تامر حسني يصالح بسمة بوسيل ويكشف سر الخلاف

تامر حسني وبسمة بوسيل
تامر حسني وبسمة بوسيل

فاجئ الفنان تامر حسني جمهوره بعد فترة من الصمت، بمصالحة زوجته الفنانة المغربية المعتزلة بسمة بوسيل، ورد على الخبر الذي أعلنت من خلاله انفصالهما وأوضحت أنهما يحضران أوراق الطلاق.

وكتب تامر من خلال خاصية الأستوري عبر حسابه بموقع "إنستجرام"، "بسمة حبيبي للأسف أنتي مفكرتيش وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا علشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتني وحبتيني بيها".

وتابع :"إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة المهم إني مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك إنتي حبيبي وأم ولادي أنا في ظهرك وسندك مهما حصل بس اللي عاوزو اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير، ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الاول".

واصل: "ايه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة رحيمة بينهم وياريتها مشكلة اصلا ربنا جعل بينا مودة ورحمة علشان كدة للاسف انتي عارفة إن في ناس طبيعتهم خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتخلص من فكرة انك هتسمعيهم مع انك مكنتش كده".

اقرأ أيضًا: الشرير الضاحك ستيفان روستي.. شهد حفل تأبينه وسط ذعر الجميع وأصيبت زوجته بالجنون بعد رحيله

واختتم: "ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفعلا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا.. هو موقف متهور منك بس مش عيب إن الإنسان يغلط ويتعلم متهورة بس بحبك".

موضوعات متعلقة