الطريق
الجمعة 20 سبتمبر 2024 07:50 مـ 17 ربيع أول 1446 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

بعد 6 شهور من طرحها.. ”حياتي مش تمام” لرامي صبري تتخطى 20 مليون مشاهدة

رامى صبرى
رامى صبرى

تستمر أغنية "حياتى مش تمام" للفنان رامى صبرى في حصد الملايين من المشاهدات، حيث حققت 20 مليون مشاهدة بعد مرور 6 شهور من طرحها على موقع "يوتيوب".

ونشر رامى صبرى مقطع فيديو على حسابه الرسمى عبر مواقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" وعلّق قائلا: ‎"حياتي مش تمام تتخطى 20 مليون مشاهدة على القناة الرسمية لليوتيوب في 6 شهور".

اقرأ أيضا| إطلالة مثيرة.. لاميتا فرنجية بـ”المايوه” على شاطئ البحر (صور)

أغنية "حياتي مش تمام" من كلمات وألحان عزيز الشافعي وتوزيع جلال حمداوي، وتعتبر أغنية "حياتى مش تمام" ثانى تعاون بين رامى صبرى وعزيز الشافعي بعد أغنية "أهد الدنيا".

كلمات أغنية حياتي مش تمام

تقول كلمات أغنية "حياتي مش تمام": "بروح كتير أماكن واشوف ناس كتيرة ومبجيبش سيرة عنك فى الكلام قاطعت خلاص معارفك وكل اللى عارفك ومبقاش فيه بينا سلام أو كلام.. ده أنا خاصمت الشوارع اللى مشينا فيها عشان يهدى بالى وارتاح م الآلام مبسمعش الأغانى ولا بيشغلونى المشاعر دى تانى ولا عندى اهتمام.. وليه رغم ده مفتقدك بشده ومن يوم فراقنا حياتى مش تمام بحاول فالحقيقه بمليون طريقه من أول ما بصحى ولحد ما أنام مسيبش نفسى لوحدى لو حتى دقيقه مفكرش لحظة فى عتاب أو كلام.. دا أنا خاصمت الشوارع اللى مشينا فيها عشان يهدى بالى وارتاح من الآلام مابسمعش الأغانى ولا بيشغلونى المشاعر دى تانى ولا عندى اهتمام وليه رغم الكلام دا مفتقدك بشدة ومن يوم فراقنا حياتى مش تمام".

ويذكر أن آخر أعمال الفنان رامى صبرى أغنية "خطيرة" من كلمات تامر حسين، ألحان رامى صبرى، توزيع موسيقى جلال الحمداوي.